Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

onsdag den 29. maj 2013

1. Tjek

Igår var jeg så til første kontrol på ambulatoriet. Det gik godt - der var ingen tegn på sukkersyge!! Puha stor lettelse. Mine cretanin tal er stadig pæne, de går lidt op og ned, men det er almindeligt. Lige nu ligger det på 94! Jeg får desværre stadig en masse medicin. Ikke det jeg fik før, som var mest vitaminer og lign som skulle dække det som nyrerne ikke længere kunne klare! Istedet får jeg nu en masse forebyggende medicin. Det er fordi mit immunforsvar er så dårlig pga alt det immundæmpende medicin. Når immunsystemet er så trykket er der jo en masse ting som kan ligge i kroppen uden man ved det, som nu vil have mulighed for, at begynde at udvikle sig. Derfor får jeg forebyggende medicin mod blærebetændelse og herpes bl.a. Jeg får også medicin mod mavesyge, medicin mod nogle bakterier der er målt i min urin osv. Alt skal slås ned med det samme så det ikke udvikler sig og angriber nyrerne eller sænker mit immunsystem ydeligere!
Derfor skal jeg heller ikke være for tæt på andre der er syge eller tage ud hvor jeg kan blive udsat for viruser!
Nemmere sagt end gjort... De sidste par dage har mine mænd nemlig været hjemme, da de begge er snotforkølet!! Når jeg er inde og få taget blodprøver sidder jeg mellem en masse andre syge der hoster og sprutter - og skal lige sige der er bare mange der ikke tænker sig om inden de sprutter ud i hele rummet!!
Igår fik jeg også lige skannet min nyre igen, da jeg der hvor mit bloddræn sad har en lille bule der kunne tyde på at der har samlet sig lidt blod under huden!! Det skulle ikke være farligt og vil bare blive optaget i kroppen. Men det blev lige skannet - igen for at være helt sikker. Alt så fint ud;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)