Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

mandag den 6. maj 2013

Om en uge!!

Om en uge så sker det!! Om en uge skal jeg møde på ouh kl 9 og have skrevet journal, snakke med læger og narkose læge (regner jeg med). De sidste spørgsmål skal besvares inden operationen dagen efter.
Idag var jeg ved tandlægen og få tjekket tænderne - alt så fint ud, men med alt det medicin jeg får nu, er det vigtig at holde øje med dem.
Da jeg allerede skulle være der kl 8 var jeg helt færdig bagefter og det blev til et par timer på sofaen. Det er virkelig frusterende igen ikke at have noget overskud. Selvom det ikke var meget energi jeg havde før, var jeg dog nået dertil at jeg kunne planlægge mig rimeligt ud af tingene!!
Idag blev vasketøjet sat over om formiddagen, men blev først hængt op om eftermiddagen!!
Nu er min mand med vores søn til træning og imens slapper jeg af inden den nemme aftensmad (koldskål) skal stå på bordet!!
Nogle gange skal man åbenbart gå mange skridt baglæns før man kan få ordentlig fart på og bevæge sig fremad:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)