Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

mandag den 13. maj 2013

Indlæggelse

Så sidder jeg på ouh og har været her siden kl 9 sammen med min far. Vi har fået taget blodprøver, snakket med sygeplejersker, læger, fysioterapeut og en anden sygeplejerske i forhold til noget forskning vi har sagt ja til at være med til. Vi mangler stadig at snakke med anæstesi sygeplejerske og narkose læger bla.
Det hele begynder at blive meget virkelig og skræmmende.. men de lyder som om de har styr på det hele!



Vi har ikke fået nogle værelser endnu og har derfor siddet i opholdsstuen... Nu er jeg ved at være træt og trænger til at ligge ned.
Min far er lige gået med en læge for at få skannet sine nyrer.. Min nye nyrer kommer vist til at sidde i min højre side, da min dialyseslange jo stadig sidder i venstre side! Jeg har fået tegnet en stor sort streg på maven.. Endnu et ar til samlingen!!

Igår aftes da jeg skulle sige godnat til min søn, var han ved at få læst godnat historie og havde ikke rigtig tid til at sige godnat. Vi fik sagt noget med, at han da lige skulle sige ordentlig godnat, da der jo nu gik noget tid inden vi kunne gøre det igen... Han fløj op af sengen og nærmest råbte mens han græd, at han jo kom til at savne mig og at jeg ikke måtte tage afsted!! Og så græd vi alle!! Puha det var hårdt og vi kyssede og krammende og fortalte hinanden hvor meget vi elskede og kom til at savne hinanden!! 
Dog var det på sin vis også rart at se en reaktion fra ham.. Det var første gang han rigtig viste hvad han følte..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)