Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

onsdag den 22. maj 2013

Hjemme!!

Idag spurgte jeg til, hvad tid på dagen de regnede med måske at sende mig hjem imorgen torsdag!! Der skulle jo lige være nogle der kunne hente mig! Sygeplejersken sagde, at han tænkte at det måske allerede kunne blive idag, hvis de sidste blodprøve tal så pæne ud. De havde gennemgået alle de ting de skulle huske at sige - i forhold til medicin og hvad jeg skal være obs på osv. I formiddags kom fysioterapeuten og fortalte mig hvad jeg må og IKKE må de næste par måneder!!
Da lægerne havde kigget mine blodprøver igennem ved middagstid fik jeg grønt lys til at tage hjem, når de sidste ting var klaret!
Skulle lige have venflon ud og have taget alle mine plaster af!!
Puha det kan jeg altså ikke rigtig lide at se på. 
Såret er syet inde under med tråde der selv forsvinder og så er det til sidst limet! Det skal nok blive ok at se på, men lige nu er det ikke så lækkert!
(Min far er hæftet sammen med klemmer der skal fjernes ved egen læge på fredag)
Så da min mand havde fri kl 14 hentede han vores søn og spurgte om han ville med ud at hente mig! Han var blevet så glad og havde krammet sin far og skyndt sig ud til bilen.
Nu sidder jeg så i sofaen og putter med min søn og manden er gået ned for at handle til en god middag i aften - og sønnen bliver hjemme fra fodboldtræning i aften - nu skal der hygges og puttes:-) 


En smuk buket og dejligt brev fra mændene i mit liv;-)

Da vi kom hjem var der en lille ting der drillede vores søn og han brød helt sammen og puttede sig bare ind til sin far - lidt efter kom han over og puttede med mig - det blev vist lige lidt overvældende det hele!
Det synes jeg egentlig også det er - for bare en uge og en dag siden var jeg dialysepatient og idag sidder jeg hjemme igen med en velfungerende nyre, med en nyrefunktion der er bedre end den har været i hvertfald i de sidste snart 8 år, hvor jeg har vist at har været nyresyg!
Der kommer vist lige til, at være en tilvænningsperiode for os alle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)