Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

lørdag den 4. maj 2013

Reaktion på det nye medicin

I tirsdags startede jeg jo på det nye medicin. Det har været det immundæmpende medicin der har været hårdt ved mig. Tirsdag begyndte jeg allerede ved middagstid at kunne fornemme noget uro i kroppen. Onsdag og torsdag var jeg helt slået ud. Jeg stod op lidt i 8 for at sige farvel til min søn inden han skulle i skole og så lagde jeg mig på sofaen og sov til middagstid!! Jeg har haft lidt hovedpine, føler mine hænder/krop ryster. Kan ikke rigtig ses men kan mærkes. Min stemme ryster lidt, kan til tider lyde som om, at jeg er ved at græde! Det brænder i håndfladerne og lidt i kinderne og på mine fødder... Lidt træls med fødderne når man skal have sko på!
Igår var jeg ikke helt så træt så der fik jeg vasket noget tøj og handlet og idag lørdag kunne jeg heldigvis komme med ud at se min søn spille kamp - dog siddende på en klap stol og en lur på 2 timer på sofaen bagefter!
Håber at det kun lige var de første dage at jeg skulle være så træt igen og så må vi se hvad de andre gener bliver til!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)