Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

mandag den 27. maj 2013

Kontrol

Selvom jeg er kommet hjem, er der konstant kontakt til ouh. 2 gange om ugen skal der tages blodprøver og 2 gange om ugen er jeg til kontrol samtaler!  Og sådan skal de næste 4 uger ihvertfald gå. Man tager ingen chancer og vil være på forkant, hvis der pludselig sker ændringer med nyren. 
Lige nu sidder jeg og venter på at få taget min blodprøve. Jeg har en seddel med der forklare, at jeg er på noget medicin som skal tages med 12 timers mellemrum. Jeg må ikke tage min medicin før blodprøver, så nu er der ca 10 min til de skal tage mig ind...


Igår måtte jeg lige en tur forbi sengeafdelingen, da jeg følte konstant tissetrang, men kunne ikke tisse. For at udelukke blærebetændelse skulle jeg aflevere en urinprøve. Den viste umiddelbart ikke noget, men mit blodsukker var alt for højt. Binyrebark hormonet kan godt give sukkersyge!! Det håber jeg virkelig ikke jeg skal til at døje med - så idag er jeg fastende og så tester de det igen om lidt!
Idag føler jeg ikke den samme tissetrang, så er meget spændt på hvad der var/er galt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)