Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

lørdag den 11. maj 2013

Endnu en bivirkning af medicinen

Så er der kommet endnu en bivirkning! Udover at binyrebark hormonen har gjort mig rund i hovedet og maven er vokset og mine øjne igen er hævet. At det immundæmpende medicin gør, at min krop ryster - ikke sådan helt vildt, men nok til at det kan være svært at ramme tasterne her på Tlf! At mine fødder føler som om at de brænder!
Så ødelægger alt det medicin også maven - og jeg mener virkeligt!!! Maden får ikke mange minutter i maven før det er ude igen!! Det er efterhånden ved at være ret ubehageligt og trættende. 
Så for første gang har jeg måtte blive hjemme fra min søns fodboldkamp!! Øv øv ville gerne lige kunne have hevet mig med en sidste gang! Men eget toilet er nu bedst!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)