Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

søndag den 26. maj 2013

Fremskridt

Idag kan jeg begynde, at mærke nogle ændringer! Jeg bevæger mig nemmere rundt og det gør knapt så ondt mere! Jeg er stadig meget begrænset, men hjernen og lysten begynder at presse mig til at ville nogle ting. Jeg er ved at blive sindssyg af, at føle mig begrænset. 
Solen skinner og så kommer lysten til at gå i haven. Jeg må jo ikke knokle, men et enkelt stykke ukrudt, siddende, må jeg jo godt tage;-)
Vores baghave er bygget op af sten mure og hvis jeg sidder på den nederste kan jeg sidde afslappet og luge. " hvor der er vilje er der vej";-)
Så nu har sønnen og jeg taget det nederste og så tager sønnen og manden det øverst mens jeg slapper på en stol! Nogle gange skal der så lidt til at føle sig i live!







Nå ja der var da lige det med de hvide blomster igen, da vi lavede vores baghave om for et par år siden, blev det til den hvide have. Den mangler stadig at gro ordentlig til, men det er det skønneste i vores have!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)