Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

onsdag den 1. maj 2013

Dagens dosis af piller

Igår startede jeg med alt det nye medicin, altså bl.a binyrebark hormon og immundæmpende medicin. Jeg tror det er det immundæmpende medicin jeg allerede kan mærke i kroppen - føler i perioder, at det er som om jeg har feber og har det varmt i hænderne, nok mest i håndfladerne! Det immundæmpende medicin skal tages ret præcist med 12 timers mellemrum. Så nu er alarmen på min tlf sat til kl 9 morgen og kl 21 aften, så jeg kan få kørt et system ind.
På billedet kan i se min daglige dosis af medicin. Morgen, middag og aften. Det er nødvendigt at have nogle pille æsker når man skal have så mange piller som jeg!
Heldigvis har jeg ikke problemer med at sluge piller, men jeg må sige at jeg her er ved at nå grænsen for hvad jeg kan få ned!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)