Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 7. maj 2013

Dum dag

Har ingen energi idag. Er så træt og føler mig som i en osteklokke. 
Synes det er svært at være mor lige nu!!
Min søn vil så gerne lege, men jeg skal være med, men energien er der bare ikke!
Svært ikke at blive irritabel og svært at måtte sige nej til alle hans ellers gode ideer!
Aftalen blev, at jeg kunne ligge på hans seng og han kunne sidde ved siden af og bygge LEGO. 
Det er gået ok... Men øv en dag!
Det er vist også ved at gå op for ham, at jeg har fået det dårligt igen, at medicinen påvirker mig.
Han er også begyndt at kramme mig og kysse mig mere end han plejer.. Og idag sagde han, at det var fordi han jo snart kom til at savne mig!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)