Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

søndag den 12. maj 2013

Der pakkes

Troede jeg havde styr på planerne mandag og tirsdag!! Men det er der lige lavet lidt om på. Imorgen regnede jeg med, at tage hjem efter samtaler med læger og lign og så sove hjemme med dialyse og møde tidligt på ouh tirsdag til operation. Besluttede dog lige at ringe til sengeafdelingen og tjekke præcist hvordan planen var. Fik at vide, at samtalerne med læger, sygeplejersker og narkoselæger godt kunne trække ud og at klokken kunne blive 16 inden vi var færdig!! Så farmor og farfar er nu blevet sat til at hente vores søn imorgen i sfoen!!
Derudover fik jeg at vide, at hvis min far får noget medicin vil de vække ham kl 6 om tirsdagen og så skal han i bad og gøres klar til at køres ned til operation kl 7.45!! Og jeg skulle gøres klar derefter.. Så nu er planen at vi sover der - hvis der ikke bliver noget om aftenen kan det være vi kan tage hjem at spise, men det må vi se!
Så nu er jeg igang med at pakke.... Og der er også blevet plads til et par gaver til min søn, som han kan få når han er på besøg - så er der noget for ham at lave:-)


Lidt LEGO, lidt chokolade og en bog, som han kan læse for mig;-)

Imorges kom nogle dejlige mennesker forbi for at sige held og lykke. 
Fik noget dejligt chokolade.. Mmm


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)