Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

lørdag den 18. maj 2013

Opdatering

Så blev det pludselig lørdag!!
Min far kom som sagt hjem torsdag og det går stille roligt fremad!! Feberen er næsten væk og han får kun antibiotika som piller. De smertestillende piller er han næsten også stoppet med! Han er super sej. Han har igår og idag været herinde og fået taget blodprøver og siddet lidt hos mig inden han er kørt hjem for at hvile.
Jeg har det også lidt bedre - har fået mere styr på det smertestillende og kan selv komme ud og ind af min seng!!
I går sad jeg i en stol og spiste frokost og aftensmad og gik halvvejs op ad gangen og tilbage igen. Idag har jeg været hele vejen ned af gangen og tilbage igen og sidder nu i min stol og prøver at få skrevet dette indlæg!
Idag har jeg også selv fået pletvasket mig  - ja det er de små ting man kommer til at værdsætte!! 
Imens jeg klarede disse ting, blev vægtene fra min seng fjernet og de prøver ikke at give mig væske i drop længere - så nu skal jeg selv drikke nok væske!
Idag og imorgen kan det være mit dræn kateter til såret bliver fjernet og mit CVK og imorgen måske mit urin kateter!! Det kommer til at gøre en kæmpe forskel for mig - det er bare utrolig besværlig at styre alle de slanger og drop stativ når man bevæger sig rundt!
Igår havde jeg besøg af nogle dejlige venner, min mand og søn og om aftenen mine forældre og min faster!! Dejligt at kunne overskue lidt kontakt til omverden, men også hårdt - jeg bliver så hurtig træt!
Idag tror jeg, at jeg får besøg af en veninde og familien i aften..
Har fået så mange fine hvide buketter jeg kan ligge og beundre. Tror der er nogle der ved jeg kan lide hvide enkle buketter;-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)