Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

søndag den 14. april 2013

Vores søn får at vide at morfar og jeg skal indlægges

Idag har vi fortalt vores søn, at jeg igen skal indlægges og at hans morfar også skal indlægges. Vi snakkede først generelt om det, at jeg jo er nyresyg, at mine nyrer jo ikke virker mere og jeg derfor har min maskine herhjemme. Derefter snakkede vi om, at mennesker har to nyrer og at man egentlig godt kan undvære den ene. Derefter fortalte jeg ham, at hans morfar gerne vil give mig hans ene nyrer og at vi derfor skal opereres og derfor også skal ind og ligge på sygehuset i et stykke tid. Da der er et lille stykke tid til endnu sagde vi, at han skal komme og spørge os, hvis der er noget han tænker på eller ikke forstår eller bliver ked af. Han sagde ikke så meget men så glad ud, da jeg sagde at vi så kunne få maskine væk fra soveværelset og han så lidt bekymret ud og puttede sig ind til mig da jeg sagde at vi skulle indlægges og opereres! Ellers sagde han ikke så meget og begyndte at snakke om den fodboldkamp han skulle ind og se med min lillebror og hans far om aftenen:-) synes det gik godt - men regner med der kommer flere spørgsmål og reaktioner når vi nærmere os. Han er ca 7,5 år og skal nok komme hvis han har brug for det.

Billedet er fra Svanninge bakker hvor vi idag var ude at gå en lang tur. Sov ca en time da vi kom hjem, men er begyndt at bruge lidt flere kræfter på motion. Håber det er med til, at få mig hurtigere på højkant efter operationen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)