Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

fredag den 5. april 2013

Min mor bliver testet

Svarene på vævprøver viste, at min mor passede rigtig godt til mig og derfor valgte de at hun skulle undersøges nærmere.
Havde også fået at vide de helst ville starte med den ældste, da dette jo ikke bliv sidste gang jeg fik brug for en ny nyrer!
Min mor var igennem en masse af de samme undersøgelser som jeg havde været og løbende fik de svarene ind. Hvis de fandt noget alamerende ville de stoppe undersøgelserne og hun ville ikke kunne bruges... Alt startede så godt, og man begyndte at håbe. Men pludselig blev det hele stoppet - nok havde hun to nyrer, men den ene virkede bedre end den anden - det er der sådan set ikke noget specielt ved, men her var det sådan, at den gode nyrer skulle hun jo selv beholde og den dårligere nyrer var ikke god nok til mig!! Puha det var hårdt! Ked af, at det ikke kunne lade sig gøre og ked af, at man kunne mærke at hun synes det var træls at det ikke kunne lade sig gøre. Hun vendte det til, at så kunne hun jo hjælpe mig med det praktiske når jeg blev sengeliggende!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)