Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

søndag den 14. april 2013

Så fik vi et svar og en dato

Fredag d. 12 april ringede min læge fra nyreafdelingen. Han kunne fortælle at min far var sund og rask og at han kunne bruges som min donor. Derudover havde han også en dato til selve transplantationen!! Puha - jeg begyndte at ryste på hånden og synes det hele var meget uvirkeligt. Har vist at det skulle ske på et tidspunkt, men indtil videre har det bare været noget vi snakkede om, nu var det pludseligt meget håndgribeligt. Så tirsdag d. 14 maj 2013 skal min far give en nyrer til mig!!!
Har lige skulle bruge et par dage til at vænne det hele i hovedet og er begyndt virkelig at blive nervøs. Synes der er så mange " hvad nu hvis"? Jeg ved jo hvad jeg har nu, og det liv jeg har nu er jeg jo begyndt at lære at leve med. Jeg ved jo ikke hvad jeg får - lægerne siger det nok skal gå og hvis alt går godt, vil jeg kunne mærke en kæmpe forskel !! Og tænk ikke at skulle have en dialyseslange ud af maven, tænk ikke at skulle koble mig til en maskine hver nat, tænk måske ikke at blive så hurtig træt, tænk at kunne begynde at leve livet igen og ikke kun skulle overleve??!!!
I næste uge skal jeg ind og have en behandling på ambulatoriet. Det er en behandling jeg før har fået og hedder mab thera behandling. Det har noget at gøre med at jeg har en del antistoffer i kroppen, som de skal have styr på inden at jeg skal have den nye nyrer!!
Så nu starter nedtælling på forhåbentlig et nyt og godt liv:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)