Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 23. april 2013

Sidste Baxter bestilling!!

Da jeg bestiller varer hver 14 dag, skulle jeg idag bestille mine sidste dialysevæsker- hvis alt går efter planen!!
Det er lidt vildt.
Så på mandag skulle jeg gerne få mine sidste dialysevæsker og så skal jeg forhåbentlig ikke fra d 14 maj koble mig til en dialysemaskine i MANGE år. Vil ikke komme til at savne det - men er meget taknemlig for at det har virket så godt for mig.
Det blev til næste 1,5 år med p-dialyse. Slangen jeg har ind i maven og ind i bughulen bliver først fjernet et par måneder efter transplantationen, da vi lige skal være helt sikker på, at jeg ikke skal bruge den igen!! Slangen kommer jeg slet ikke til at savne - det er jo træls at skulle have den siddende på maven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)