Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 30. april 2013

Hjemmestrikkede sokker på rundpind

Endnu et lille kreativt indlæg:-)
Ud fra en video fra you tube (på engelsk) har jeg lært mig selv at strikke sokker på rundpind. Da jeg ikke ved, hvordan jeg indfører en video i et indlæg her på bloggen endnu, er her måden man kan søge på you tube efter "min" vejledning: "knitting socks on circular needles - kellys sock class", så skulle i gerne finde frem til en række af videoer, som fortæller fra start til slut hvordan hun gør.
Grunden til, det blev på rundpind var, at det var det eneste jeg kunne finde en god vejledning til, som virkelig fortalte ALT.
Efter en del forsøg lykkedes det og nu har hele familien næsten fået sokker - og nu blev det så endelig min egen tur til at få et par:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)