Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

søndag den 21. april 2013

Forårsklargøring

Så småt begynder foråret at kæmpe sig igennem det kolde, våde og blæsende vejr. Dagen idag har vi brugt i haven - den sidste uges tid har jeg ordnet et lille stykke bed engang imellem og idag har vi fået pakket bl.a havemøbler og grill ud! Liggestolene er også kommet frem - og med havehynden på og et tæppe over sig, har jeg et godt sted og hvile mig imellem klargøringen:-)
Jeg kan mærke, at jeg har brug for, at få styr på haven og hjemmet osv inden jeg skal opereres og slet ingen ting kan igen.
I disse dage er der jo lockout og jeg må sige jeg har nydt det! Jeg har nydt at være sammen med min søn. Vi har fået gået ture, lavet "lektier", leget og over et par dage fået købt sommertøj, sko og sandaler osv! Vi har ofte sørget for, at have nogle mål om formiddagen og så har jeg hvilet til middag og han har fået lov til at sidde med iPaden!!
Synes det har været så skønt, at have ham hos mig - ved godt jeg ikke kan give omsorg og hygge på forskud, men det er helt sikkert ikke givet dårligt ud:-) nu da vi har datoen til operationen håber jeg dog at lockouten når at slutte inden da - for en helt almindelig hverdag med skole og kammerater er det bedste på det tidspunkt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)