Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 23. april 2013

Et smut forbi ouh

Idag kørte jeg en tur forbi ouh, da jeg igår og idag har haft noget hjertebanken. Har følt mig lidt utilpas og svimmel. Tænkte først at det var mit blodtryk der igen havde ændret sig, men når jeg tog den derhjemme så det ok ud.
Da man jo altid skal kontakte dem med spørgsmål og ændringer tænkte jeg, at jeg hellere måtte kigge derind!
Da jeg alligevel lige kørte forbi, tog jeg uanmeldt derind. "Min sygeplejerske" var der og hun tog sig tid til at snakke med mig. Hun tog mit blodtryk og det så ok ud og hun mærkede min puls med hånden og der kunne hun godt mærke en lille ujævnhed - så hun valgte at lave en EKG. Den så umiddelbart ok ud men med en lille smule udslag. Derfor skulle en læge også lige se mig. Han konkluderede heldigvis, at der nok ikke er noget galt. Måske er jeg mere påvirket af det hele end jeg havde regnet med - og hvis jeg først er bevidst om mit hjerte kan man godt mærke det endnu mere. Så det håber vi bare det er - men det er meget ubehageligt at kunne fornemme sit hjerte og puls så tydeligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)