Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 19. marts 2013

Velkommen til min blog

Tak fordi du kiggede forbi:-)
Denne blog er skrevet som hjælp til andre med en nyresygdom.
Min historie starter i september måned 2005, hvor min søn bliver født.
Her slog livets vej et sving, som jeg ikke havde regnet med - og der var ingen mulighed for at vende om, - en kronisk sygdom kan man ikke ændre på, men man kan prøve at leve med den.
Heraf titlen på min blog " At leve og ikke kun overleve livet som kronisk nyre syg"
Bloggen her har jeg startet efter utrolig mange overvejelser, da jeg ikke var sikker på om jeg var klar til, at "udstille" mig selv.
Jeg har selv manglet et sted hvor jeg kunne lære/høre om andre, som er i min situation - så nu håber jeg, at jeg kan være med til at hjælpe andre.
Da det har taget mig mange år, at tage mig sammen til at lave denne blog, bliver de første mange indlæg tilbageblik... Håber i har lyst til at læse med og skriv gerne en kommentar:-)

Sanne


2 kommentarer:

  1. hej sanne .. - jeg er også nyrersyg, ska snart begynde i dialyse og så senere en ny nyrer. jeg synes din blog er en super ide! - jeg nød at læse det eller hvad man sir. vh. amanda.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til - håber der er noget du kan bruge! Skriv gerne igen hvis du har spørgsmål :-)

      Slet

Det ville være skønt med en kommentar:-)