Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

torsdag den 21. marts 2013

Medicin #1

Når man får så kraftig medicin, som binyrebark hormon/prednisolon og sendoxan, og når nyrer langsomt bliver dårligere, så skal der mere medicin til at regulere andre ting!
Da jeg fik meget væske i kroppen - steg mit blodtryk meget. På et tidspunkt var det så højt, at jeg kunne mærke de små blodkar springe i øjnene, hvilket gav røde pletter og så var det tid til blodtryks medicin, det tog noget tid at få det reguleret og på et tidspunkt, blev trykket så lavt, at jeg var svimmel.
Pga væsken i kroppen fik jeg vanddrivende piller, som skulle hjælpe på at få væsken ud af kroppen og når det blev mindsket ville mit blodtryk også falde.
Derudover skulle der også unikalk til flere gange om dagen, da den kraftige medicin er hård ved knoglerne.
I en periode skulle jeg også stikke mig selv, eller det vil sige, det skulle min kæreste, da jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det. Jeg skulle have EPO.. Ja så har jeg også erkendt det!! Det skulle jo være så populært:-) Det var for, at få de røde blodlegmer (tror jeg) til at stige. Derudover manglede jeg nu også nogle vitaminer, så jeg fik i en periode også folinsyre, b vitamin, c vitamin og jern. Der har været mere men på billedet kan i se en del af min samling..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)