Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

onsdag den 20. marts 2013

Sygdommen udvikler sig

I julen 2010 og nogle måneder efter begyndte jeg at blive syg. Det startede, som almindelige sygdomssymptomer - Ondt i halsen, feber og forkølet. Feberen blev dog MEGET høj - over 40 i feber , hvor jeg simpelthen rystede af kulde og havde ondt i hele kroppen. Selv under flere tæpper og dyner kunne jeg ikke holde varmen. Ved lægen blev der konstateret at jeg havde meget betændelse i kroppen, måske var det pandehulebetændelse, så jeg fik noget antibiotika og langsomt fik jeg det bedre. Efter en uge/14 dage tilbage på arbejde blev jeg syg igen. Høj feber og rysteturer! Igen fik jeg ved egen læge konstateret meget høje målinger på betændelse i kroppen.
Denne gange kunne det tyde på bihulebetændelse og måske var det tidligere sygdomsforløb ikke helt ude af kroppe - så igen fik jeg antibiotika og langsomt fik jeg det bedre.
Denne gang nåede jeg at arbejde et par uger og følte nu var jeg frisk igen, men så kom feberen og der blev igen målt høj betændelsetilstand i kroppen.
Nu syntes min egen læge ikke længere det bare kunne være forskellige betændelsessygdomme jeg havde og han sendte mine papirer og blodprøver til nyreafdelingen på ouh.
Tror de ringede dagen efter og bad mig komme derind. Her undersøgte de mig og tog en masse blodprøver. Dagen efter ringede de og sagde jeg skulle indlægges med det samme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)