Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

fredag den 22. marts 2013

Min terapi behandling - hæklede tæpper

Lige inden jeg blev syg havde jeg besluttet mig for, at jeg ville prøve om jeg kunne lærer mig selv at strikke eller hækle. Her var det jeg første gang lærte blogging at kende. Her kunne man få gode ideer og her kunne jeg finde udførlige billedeforklaringer til, hvad man skulle gøre. Det passede rigtig godt til mig, da jeg virkelig ikke kan gennemskue hækle eller strikke opskrifter:-)
I de perioder hvor jeg havde det rimeligt, eller de utallige af gange jeg har siddet og ventet på ouh har strikketøjet været med mig. Når jeg sad og hyggede mig med det, kunne jeg koble af og glemme lidt. For mig har det kunne hjælpe og har været med til ikke at gøre
mig helt skør oven i hovedet. I perioder har overskuddet selvfølgelig ikke været til det, men det var jo nemt at ligge fra sig og tage fat på igen når jeg var klar igen.
Billedet er af to af mine projekter. Det i blå farver (billede nummer 2) var mit første hækleprojekt og det blev lavet i løbet af det første halve år hvor jeg blev syg. Det andet er også hæklet og er i bomuld fra søstrene greene og blev lavet anden gang jeg blev syg. Den sidste opskrift har jeg fundet hos bloggeren tusindfryd-blog.blogspot.com/ tæppet bliver kaldt "grannystripe":-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)