Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 11. juni 2013

Så rundede jeg 3000 sidevisninger;-)


På de knap 3 mdr jeg har haft bloggen, har jeg nu allerede rundet 3000 sidevisninger;-) hver dag er der mange inde, at læse med og jeg håber at I kan bruge mine oplevelser og tanker. 
Der er 2 der følger mig mig via Google connect og et par stykker der følger mig via bloglovin!
Anbefaler bloglovin til jer der har en smartphone. 
Download app'en via app store (gratis) og tryk på bloglovin ikonet som i finder på min blog, og tryk på follow!! Så kan i se hver gang der kommer et nyt indlæg på min blog - via app'en kan i også søge efter andre spændende blogs med emner der interessere jer og meld jer til der. 
Men pas på, der findes mange spændende blogs ;-)

Update:Google connect stopper åbenbart pr 1 juli, så anbefaler at læser via dette flytter til bloglovin!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)