Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

mandag den 10. juni 2013

Optur

Har i de sidste par dage været på ouh hver dag og få taget blodprøver!! 
Igår slap jeg dog, men skulle i stedet opsamle døgnurin. 
I morges var jeg om morgenen igen inde at få taget blodprøver og her i eftermiddags var jeg så til kontrol ved egen læge på ambulatoriet. Jeg var så nervøs og var forberedt på det værste!! At nyren var ved at blive afstødt og der skulle laves biopsi osv osv..
Jeg var selv taget derind, da alle jo var på arbejde og det jo til sidst bliver svært for min mand at gå tidligere og holde fri hele tiden! Min søn havde jeg dog med, da jeg jo heller ikke viste om det trak ud, så han sad og læste på gangen, mens jeg var inde at snakke!
Mit cretanin tal var faldet igen til 105!!! Prøv at spørge om jeg var lettet;-) alt så rigtig fint ud og det immundæmpende medicin kunne sættes ydeligere ned... Jeg sagde, jeg jo var ved at blive helt skør af alt det her og det grinede vi lidt af og min læge sagde "at så var det en anden afdeling jeg skulle til, men det kunne sygeplejersken vise mig bagefter"!! ;-)  sygeplejersken mente hellere, at vi skulle gå ud at få en lille en at styrke os på;-) 
De mente heldigvis ikke jeg var skør - og at jeg reagerede fuldstændig forståeligt på alt det der foregår omkring mig!!
Så jeg gik hjem og er bare så utroligt lettet.
Grunden til at tallet var steget, kunne være pga at kateteret i nyren havde irriteret, hvilket jeg nu også kan mærke det har, jeg har slet ikke den konstante tissetrang mere! Og derudover har medicinen skulle reguleres. 
Nu krydser vi fingere for, at nu kører det hele bare!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)