Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

mandag den 24. juni 2013

Opfølgning på sygedagpenge sagen

For nogle dage siden modtog jeg igen et brev fra kommunen. Denne gang var de så kommet til fornuft og havde besluttet sig for, at forlænge mine sygedagpenge indtil den dato, hvor min læge regner med at raskmelde mig!!!
Jeg er så ubeskrivelig lettet, men føler også et kæmpe pres, da det er så kort tid det drejer sig om. 
Hvad skal der så ske bagefter??
Hvilken hjælp får jeg så derefter?? Hvad med økonomien?? Hvad med arbejde??

Efter 2,5 år med sygdom og bekymringer - skal jeg så til at kæmpe med arbejde, kommunen og økonomi osv??

Hvornår kan jeg bare få lov til at leve og gøre det jeg troede jeg skulle - nemlig arbejde med børn, være mor, kone, veninde - ja bare alt det almindelige!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)