Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

mandag den 17. juni 2013

Fjernelse af modermærke



I weekend var der tid og overskud til endelig at være lidt social. Fredag var vi til grill hygge med Frederiks Sfo og lørdag havde vi besøg af nogle venner. For første gang i utrolig lang tid, sad jeg ikke og nikkede og faldt ikke i søvn i sofaen:-) Jeg var træt til sidst og var også træt om søndagen efter 2 dage med folk omkring mig - men hvor var det skønt alligevel at føle at man var til stede!!
Fik en masse smukke blomster af min veninde til haven og efter i dag mandag at have været til kontrol på nyreafdelingen (alt ser stadig godt ud) fik jeg plantet alle mine krukker til med blomster og nu skal terrassen bare nydes:-) 
I eftermiddags var jeg igen på ouh, denne gang på hudafdelingen, hvor jeg fik fjernet modermærket på ryggen. Det var slet ikke slemt, men nu skal jeg vente ca 3 uger på resultatet!!
I formiddags fik jeg også afleveret alle mine dialyse ting, som maskinen, ekstra poser og posestativ osv osv. Det føles så godt at få det væk - og så giver det jo lidt mere plads her;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)