Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

torsdag den 20. juni 2013

Kontrol på kæbe kirurgisk afdeling

Igår var jeg til kontrol på kæbe kirurgisk afdeling, hvor jeg startede med at få taget røgten af mine tænder og derefter et hurtig tandeftersyn. Alt var rigtig fint og de var meget tilfredse... Endelig en afdeling hvor det bare kørte;-) 
Lægen fortalte mig hun lige havde haft besøg af en anden nyrepatient, som havde fejret "sølvbryllup" med hendes nye nyre!! Åh hvor vil jeg håbe det går mindst lige så godt for mig!

Ellers synes jeg, at jeg har det godt.
Et godt tegn er, at jeg nu har fået overskud til igen at være kreativ!
Er gået i gang med en gave til en lille fyr i Kbh;-)


Og ja det er lige lidt hvidvins rester fra weekenden der nydes :-)
Så begynder man at nyde livet igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)