Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

onsdag den 5. juni 2013

"Hilste på dronningen"
















Idag tog vi på en tur, først til Bogense for at vinke til dronningen og prins Henrik. Vi fandt dem, da de kørte fra rådhuset.
Der var mange mennesker, men en rigtig god stemning i byen.
Vi gik tilbage til bilen via en masse små hyggelige stier/passager. 
Madpakken spiste ved havnen med udsigt over vandet og Frederik tog skoene af og gik ud på stenene.
Bagefter kørte vi til Middelfart for at se kongeskibet, som lå til kaj der. Det er et smukt skib og det lå med den smukkeste baggrund af hav, sol og udsyn til både den nye og den gamle lillebæltsbro. 
Inden vi kørte hjem var det lige tid til årets første is, som blev nydt mens vi kunne kigge over på lillebæltsbroen og alle bådene som sejlede rundt for at beundre skibet fra vandet!

Turen var lige hvad jeg trængte til, men nu er det også godt at komme hjem og hvile på sofaen og være i nærheden af et toilet. Når jeg drikker så meget vand, skal jeg også tisse hele tiden og derfor går jeg hele tiden og tænker på hvor det næste toilet er! Det bliver man altså lidt skør i hovedet af! Og når jeg skal tisse, så er det altså NU! Så da der var optaget på både herre og dame toilettet og herre toilettet blev fri først gik jeg altså derind.. Da jeg kom ud igen stod der en mand og ventede og han var vist ikke helt tilfreds med at jeg havde lånt "deres" toilet. For han sagde "nå" da jeg kom ud og var vist lettere irriteret!! Men det er for pokker da bare et toilet og det var da bedre jeg brugte det end tissede på gulvet!!
Det havde da været noget mere gris!!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)