Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 16. juli 2013

Tid til at stramme op!


Så blev det ferie tid for vores lille familie og det skal nydes i år!
Jeg har det stadig rigtig godt - så godt at lægerne nu har valgt at vi kun skal ses hver 14 dag, hvor jeg dog imellem tiden skal aflevere 2 blodprøve og en døgnurin.
Jeg nyder og føler mig mere og mere i live eller som jeg engang havde det!
Jeg sover næsten ikke mere i løbet af dagen og hvis jeg gør er det, er det kun kort - og det kan alle jo føle behov for:-)

Jeg er stadig påvirket af medicinen og flere år med en vægt der er gået op og ned! Mit hoved er stadig lidt rundere af binyrebark hormonen og min mave er tyk/oppustet. Det er dog blevet meget bedre end da jeg kom hjem fra ouh, hvor jeg ikke kunne lukke mine almindelige bukser og kun kunne have gamacher på med en stor løs kjole over! Men jeg fylder stadig for meget og alt trænger til en gevaldig opstramning. Nu hvor kræfterne er på vej tilbage og hvor jeg langsomt nedtrapper af medicinen skal jeg til at arbejde på at komme i form igen. Skal i hvertfald tabe 5 kilo og 10 kilo ville heller ikke gøre noget!
Nu hvor jeg får det bedre bliver jeg også mere bevidst om, hvordan jeg ser ud. Det har tidligere i forløbet været meget "værrer", men nu hvor man ser det hele lidt klarer og livet skal leves igen, så vil jeg rigtig gerne gøre noget ved det, så nu må vi se om jeg har rygraden til det:-)


Men billeder og spejle kan være med til at motivere ... Et billede kan man gøre sort/hvid, men livet kan ikke leves sort/hvid!!

Derfor har der heller ikke rigtig været nogle billeder af mig selv på bloggen, men her er et. Når jeg nu synes jeg har været åben og ærligt med så meget andet er det jo skørt ikke at vise hvem jeg er - og det er jo sikkert ganske ok. Andre ligger nok ikke mærke til så meget, det handler jo om, hvordan man selv har det og de forandringer man selv kan se der er sket med en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)