Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

søndag den 7. juli 2013

Nye sengeborde

Så blev de sidste tegn på, at der har stået en dialyse maskine ved siden af min seng fjernet.
Da jeg fik maskinen stod vores seng op af en anden væg, men da jeg ikke ville skulle gå i seng midt i en god film for at nå mine 8 timers dialyse, købte vi et fjernsyn til soveværelset! For det kunne hænge ordentlig flyttede vi sengen til den anden væg. Sådan får det nu lov til at blive stående, men da vi nu har fået bordet væk, hvor dialyse maskinen stod, kunne vi nu få plads til nogle ordentlige sengeborde. 
Efter at have søgt længe på nettet fandt jeg en "telefonhylde" ved trævarefabrikkens udsalg, som kunne bruges som sengebord.
De koster 99 kr pr stk, så det var meget rimeligt. Dog skulle de lige have lidt maling, så de passede til vores sorte hylde hen over sengen.




Jeg valgte at grunde dem først, da jeg kun havde en rest af den sorte maling tilbage.


Så fint og enkelt, dejligt at have et soveværelse, som nu ikke længere ligner et sygehus!





2 kommentarer:

  1. Jeg står og har købt præcis samme hylder som natborde :-) super fed idé! Hvordan har du hængt dine op? Jeg synes at bagbeklædningen virker lidt tynd, så jeg er bange for at den vil flækket hvidbjergs skruer en skrue i. Hvad er din erfaring? :-)
    Godt nytår!

    Mvh Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Beklager jeg ikke har svaret før, jeg har ikke fået besked på der var en besked!
      Vi har hængt dem op i bagpladen med skruer. Vi sat en flad, rund metal plade imellem bag pladen og skrue hovedet for, at forstærke hullet.
      Håber det kunne bruges. Venlig hilsen
      Sanne

      Slet

Det ville være skønt med en kommentar:-)