Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

torsdag den 25. juli 2013

Opdatering på helbredet

I de sidste 3 uger har jeg lavet mere end jeg lavede på flere måneder inden jeg fik min nye nyrer!! 
Vi havde en uge i Kbh, hvor vi var på ture hver dag og gik mange kilometer. De sidste 2 uger er blevet brugt på en masse praktiske ting, som bla oprydning på værkstedet, bagning, ordne bænk, have gæste, være gæster osv osv. 
Jeg nyder det og har nok lidt svært ved at slappe af!! Føler der er så meget jeg vil og kan - det er virkeligt svært at forklare hvordan det pludselig er, at kunne alt hvad jeg vil, som andre jo hele tiden bare har gjort!
Man skulle så tro jeg faldt om når jeg skulle i seng og bare faldt i søvn - men nej, jeg kan faktisk nogle gange ligge vågen længe og ikke være træt... Så er det næsten jeg begynder og overveje om jeg skal stå op igen og lave noget!! Men tror manden så vil blive bange for om der nu er noget helt galt med mig!! Så jeg skal nok blive liggende, til sidst falder jeg jo også i søvn.  Jeg vågner igen senest halv 9, klar og frisk til at finde på nye ting jeg kan lave:-) mon ikke det fortager sig igen lige så stille!!

Var til kontrol på ouh i mandags og alt ser fint ud. Mit cretanintal er nu faldet til under 100 - så nu er mit nyrertal som en rask persons!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)