Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 27. august 2013

Fuld af energi

Som overskriften siger føler jeg mig fuld af energi. Føler det som i gamle dage - eller ihvertfald godt på vej.
Jeg når meget mere på en dag, end jeg nåede på mindst en uge, da jeg havde det dårligt!
Igår afleverede manden sønnen og jeg tog ud for at løbe.
Da jeg kom hjem, var jeg i bad, bagte brød, var lidt i haven, fik malet en gammel parasol fod, ordnet vasketøj og fik strikket lidt.
Sønnen hentede jeg på cykel og så var vi hjemme og lave lektier, spise eftermiddagsmad, sparkede lidt bold og så tog vi en pause på sofaen med i-pad.
Derefter var vi til fodbold i 1,5 time og så blev der spist reste aftensmad, lavet madpakke og sønnen fik bad og blev puttet.
På det tidspunkt kaldte sofaen og kl 22 gik jeg i seng.
Umiddelbart er det jo ingenting for raske/friske mennesker - det her klarer mange jo ved siden af deres arbejde.
Der er jeg ikke nået til endnu, men for mig er det helt vildt og så livsbekræftende!!
Det er nogle helt andre ting man pludselig kommer til at værdsætte - husk at nyde de små ting hver dag!
1: æbletræets mindste gren har valgt at sætte æble, så den får lidt støtte
2-3: skønne hortensia
4: parasolfod før
5: parasolfod efter





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)