Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 3. september 2013

Praktik start

Nå men sidst jeg skrev et indlæg var jeg jo fuld af energi, der er så nu blevet tappet en del af denne energi!!
Lige nu er det hårdt, men det er på den gode måde!
Jeg har ventet spændt i de sidst par uger på, om alt ville lykkes. Og det gjorde det og nu er det tid til at fortælle om det!
Jeg er af kommunen blevet tilbudt en praktik periode i en dagsinstitution, så jeg langsomt kan vænne mig til, at komme tilbage til det virkelige liv igen!!
Ved hjælp af gamle forbindelser er jeg igår startet i en vuggestue i nærheden af, hvor jeg bor. Jeg er så glad og lettet over, at få denne mulighed. Drømmen er jo et fast arbejde, men det jo selvsagt ikke nemt i denne tid, og når man som jeg har været/er kritisk syg står jeg jo ikke først i køen!
Det her kan være min mulighed for, at få foden indenfor og komme igang igen.
Det er indtil videre gået godt og er jeg er blevet taget godt imod. Viste det ville være hårdt og det har det virkelig også været! Jeg er gået hjem træt og med tungt hovede. Igår gik jeg i seng kl 21 og det kunne også nemt komme til at ske idag:-) Planen er, at det er et halvårs praktik og så håber jeg, at jeg er klar til fast arbejde og det dukker op. Det kunne være så fantastisk med fast løn og blive fri af kommunen og bare blive en helt almindelig lønnet medarbejder!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)