Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

tirsdag den 17. september 2013

Snottet!

Nu har jeg været igang med praktikken i 14 dage og er helt klassisk blevet snotforkølet, ondt i halsen og lidt feber. Jeg var forberedt på, at jeg ville ligge mig syg. Der er jo en masse bakterier og snotnæser i en vuggestue og når jeg nu får immundæmpende medicin ville det blive svært ikke at blive syg. Det kan være ulempen for mig, at være pædagog, hvor jeg jo hele tiden vil være i en smittezone! Mit håb er, at mit gamle solide helbred, hvor jeg normalt ikke ret tit blev syg - kommer tilbage og jeg ikke skal rammes af sygdom hele tiden.

Idag blev jeg nød til, at gå ud af sengen for at tage ind på ouh og hente nye forsyninger af medicin.
Når nu jeg alligevel skulle derind fik jeg samlet alt det sidste medicin sammen, som jeg havde liggende og som jeg ikke bruger mere. (Se billedet) Dette er kun en brøkdel af det jeg har haft, for jeg har før haft rester med derind, for at de kan komme af med det på den rigtige måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)