Vær sød at ligge en kommentar - hvad var det der gjorde i kiggede forbi??

onsdag den 14. august 2013

3 mdr siden transplantation

Idag er det 3 måneder siden jeg blev transplanteret og fik min fars ene nyre.
Hvis jeg dengang viste, at vi begge ville have det godt og jeg idag føler mig så godt som rask, ville jeg kunne have slappet mere af!! Men det ved man jo ikke og idag er bekymringen hele tiden "hvor længe varer det"?
Hver gang jeg er til kontrol kommer uroen op i mig og jeg er ikke rigtig rolig før lægen siger alt er ok!
Jeg vil altid være nyresyg og jeg ved at sådan som jeg har det nu er kun på lånt tid. En dag skal jeg det hele igennem igen!
Åh Gud, det er jo næsten ikke til at overskue!! Mit store ønske/håb er, at der vil gå utroligt mange år før jeg igen bliver dårlig. Jeg vil så gerne bare være helt normal og leve livet igen!
Man skal virkelig nyde det man har og levet i nuet!! Meget kliche - men det giver så meget mening når man de sidste par år ikke har kunnet gøre, som man ville og hele tiden har været ramt af begrænsninger og bekymringer. Ikke kunne leve op til ens egne forventninger til sig selv og til ens rolle som mor, kone og veninde!!

Jeg tror på det!! Det skal nok gå!!

Livet ligger klar foran mig - klar til at blive levet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det ville være skønt med en kommentar:-)